
Întrebări şi răspunsuri privind garanţia all-inclusive
Garanţie all-inclusive
Ce înseamnă garanţia all-inclusive?
Cu serviciile complete de reparaţii all-inclusive, noua dumneavoastră sculă Festool este complet asigurată pentru primii trei ani şi vă puteţi concentra asupra factorului esenţial: munca dumneavoastră. Pentru a beneficia de serviciile de „reparaţii complete gratuite”, „înlocuire în caz de furt” şi „piese originale garantate”, trebuie să vă înregistraţi gratuit scula în primele 100 de zile de la achiziţionare.
Cum îmi pot înregistra scula pentru garanţia all-inclusive?
Vă puteţi înregistra cu uşurinţă online scula în primele 100 de zile de la achiziţie sau vă puteţi adresa reprezentanţei locale cu privire la înregistrare.
Garanţia all-inclusive presupune costuri pentru solicitant?
Nu, garanţia all-inclusive este inclusă în preţul de achiziţie al sculei dumneavoastră, fiind astfel oferită în mod gratuit. Singura condiţie necesară: Trebuie să vă înregistraţi scula pentru garanţia all-inclusive în decursul primelor 100 de zile de la achiziţionare.
Primesc o confirmare privind înregistrarea pentru garanţia all-inclusive?
Da, după înregistrare, primiţi un certificat de garanţie din partea noastră. După înregistrarea sculei, certificatul vă este trimis prin e-mail. În cazul în care înregistrarea sculei dumneavoastră a fost realizată prin intermediul reprezentanţei locale, veţi primi certificatul fie prin e-mail (dacă adresa dumneavoastră de e-mail se află în baza de date privind clienţii), fie prin poştă. Vă rugăm să păstraţi cu grijă certificatul pentru a-l putea prezenta în cazul solicitării garanţiei.
Garanţia all-inclusive este valabilă pentru toate produsele Festool?
Garanţia all-inclusive este valabilă atât pentru toate sculele Festool, cât şi pentru alte produse selectate. Pentru a verifica dacă un produs poate fi înregistrat pentru garanţia all-inclusive, consultaţi eticheta Garanţie all-inclusive care este ataşată la fiecare cutie Systainer sau cutie din carton a produselor. De asemenea, informaţiile privind posibilitatea de înregistrare a produselor sunt disponibile şi pe site-ul nostru web, pe care îl puteţi consulta cu încredere.
Reparaţie completă gratuită.
Care piese şi erori sunt acoperite de acest serviciu?
Defectele de material şi de fabricaţie, inclusiv cele ale tuturor pieselor de schimb şi de uzură (în special periile de cărbune, rulmenţii cu bile, manşete din cauciuc, pachete de acumulatori, încărcătoare de acumulatori, inele de etanşare, cabluri fixe şi comutatoare). O prezentare generală a tuturor pieselor de schimb şi uzură este disponibilă în catalogul nostru cu piese de schimb. Toate piesele marcate cu „Da” în coloana „Garanţie” sunt înlocuite gratuit.
Primesc un deviz estimat în caz de reparaţii?
Datorită garanţiei all-inclusive, devizele estimative şi facturile pentru reparaţiile din cadrul primilor trei ani sunt acum de domeniul trecutului. Singura condiţie necesară: Trebuie să vă înregistraţi scula pentru garanţia all-inclusive în decursul primelor 30 de zile de la achiziţionare. După expirarea garanţiei, primiţi la cerere un deviz estimativ pentru fiecare reparaţie.
Există excepţii pentru care serviciul nu mai este valabil?
Da. Acestea sunt excepţii care se înţeleg de la sine, de exemplu, dacă o sculă este distrusă în mod intenţionat sau este utilizată neîntrerupt domeniul industrial. Toate excepţiile sunt prezentate în condiţiile noastre de garanţie.
Care sunt serviciile de care pot beneficia dacă nu mi-am înregistrat scula pentru garanţia all-inclusive?
Garanţia legală a producătorului este valabilă timp de 12 luni dacă sunteţi utilizator în domeniul de industrie mică şi timp de 24 de luni dacă sunteţi utilizator privat. Această garanţie se aplică pentru defectele de material şi de fabricaţie care erau deja prezente în momentul livrării din fabrică a produsului nostru. Vă rugăm să reţineţi că garanţia legală a producătorului nu se aplică în caz de uzură. De aceea, este recomandat să vă înregistraţi online scula, în toate cazurile, pentru a beneficia de garanţia all-inclusive. Înregistrarea este întotdeauna gratuită pentru dumneavoastră!
În caz de furt, scula este înlocuită.
Accesoriul meu de lucru a fost furat de pe şantier/din autovehiculul meu. Primesc, totuşi, o sculă de schimb?
Chiar dacă aparatul a fost furat din autovehicul sau de pe şantier, veţi primi în decurs de trei ani de la achiziţie un aparat complet nou, în schimbul unei contribuţii proprii de 610 RON net (fără TVA). Pentru produsele din categoria de produse Power Station se aplică o contribuţie proprie diferită de 4.880 RON net (fără TVA).
Ce trebuie să fac dacă mi-a fost furată scula?
Este important să acţionaţi rapid, în intervalul de timp specificat. Imediat după furtul accesoriului dumneavoastră de lucru, trebuie să reclamaţi acest lucru la poliţie. Apoi, în decurs de 5 zile, trebuie să depuneţi la reprezentanţa locală reclamaţia împreună cu certificatul dumneavoastră de garanţie. După verificarea cazului, vom expedia la reprezentanţa locală un aparat nou, pe care îl veţi puteţi ridica în schimbul unei contribuţii proprii de 610 RON net (fără TVA). Pentru produsele din categoria de produse Power Station se aplică o contribuţie proprie diferită de 4.880 RON net (fără TVA).
Am depăşit termenul de 5 zile. Primesc, totuşi, un aparat de schimb?
Din păcate, nu! Vă putem oferi acest serviciu numai dacă respectaţi intervalele de timp specificate.
Aparatul meu de schimb dispune şi de pachetul complet de garanţie all-inclusive?
Aparatul dumneavoastră de schimb beneficiază de garanţia all-inclusive pentru timpul rămas în cazul sculei furate. Cu alte cuvinte, dacă, de exemplu, scula dumneavoastră a fost furată după doi ani, aparatul dumneavoastră de schimb va beneficia în continuare de garanţia all-inclusive pentru restul anului. În acest caz, vom prelua chiar noi înregistrarea pentru dumneavoastră şi vă vom expedia şi un certificat de garanţie nou. Deoarece fiecare sculă poate beneficia numai o singură dată de înlocuirea antifurt, aparatul de schimb nu va beneficia de acest serviciu.
Piese originale garantate.
Ce se întâmplă dacă o piesă de schimb nu mai este disponibilă în intervalul celor 10 ani?
După încheierea producţiei, garantăm timp de cel puţin 10 ani disponibilitatea pieselor de schimb necesare pentru accesoriul dumneavoastră de lucru. Dacă, în cazuri excepţionale, nu vom putea respecta această promisiune, veţi primi gratuit o sculă electrică nouă ca înlocuitor.
Vor mai exista piese de schimb disponibile pentru accesoriul meu de lucru după expirarea celor 10 ani de garanţie pentru piesele de schimb?
În cazul majorităţii sculelor, disponibilitatea pieselor de schimb din depozitul nostru este valabilă şi după perioada de 10 ani de la încheierea producţiei.
Am nevoie de o piesă de schimb. Ce trebuie să fac?
Pentru a găsi piesa de schimb corectă pentru accesoriul dumneavoastră de lucru, trebuie să cunoaşteţi tipul exact al maşinii şi numărul de piesă (T-Nr.) al acesteia. Aceste date sunt disponibile atât pe plăcuţa cu date tehnice de pe maşina dumneavoastră, cât şi în actele dumneavoastră de garanţie. Pentru a comanda o piesă de schimb specială, vă rugăm să ne contactaţi.
Observaţie importantă privind utilizarea pieselor de schimb:
Vă rugăm să reţineţi că, din motive de calitate şi securitate, toate sculele Festool trebuie reparate exclusiv în ateliere autorizate. Vă recomandăm să solicitaţi reparaţiile direct la noi. Conform dispoziţiilor legale, după fiecare deschidere a carcasei, trebuie efectuată o „verificare de securitate conform prescripţiei asociaţiei profesionale de resort DGUV 3+4 şi directivei DIN VDE 0701/0702”. Acest lucru poate fi realizat numai de către un electrician calificat. În multe cazuri, sunt necesare şi accesorii de lucru speciale pentru efectuarea reviziei conform specificaţiilor tehnice. Vă rugăm să reţineţi că toate drepturile de garanţie pentru produs şi drepturile de garanţie legală se anulează în cazul reparaţiilor neautorizate. De aceea, este puternic recomandat să nu efectuaţi reparaţii pe cont propriu.